BDAR
Privatumo politika

Mokslinė veikla

Mokslinių tyrimų kryptis – „Žmogaus sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ir olimpinių vertybių ugdymas“.
Mokslinių tyrimų krypties potemės:
    • sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ugdymas;
    • fizinio aktyvumo veiksnių, fizinio aktyvumo įpročių ir fizinio raštingumo tyrimai;
    • olimpinių vertybių ugdymo ir kaitos tyrimai;
    • jaunųjų sportininkų rengimas, fizinių ypatybių: ištvermės, jėgos, reakcijos, greitumo, lankstumo, pusiausvyros, vikrumo ir koordinacijos tyrimai;
    • fizinio pajėgumo, gyvenimo gerovės ir savijautos tyrimai.

 

Pagrindinė mokslo produkcija:

Monografijos ir studijos:
Asta Šarkauskienė (2015) 11 – 13 metų vaikų prigimtinių fizinių galių plėtotė neformaliai ugdant mokykloje. Monografija. Klaipėdos universitetas.

Vadovėlis:
Tavo olimpinis vadovas (2024). Vertimas į lietuvių kalbą Asta Šarkauskienė.

Mokymosi knyga:
Asta Beniušienė, Vytė Kontautienė (2024). Paryžiaus olimpinės žaidynės 2024. Olimpinio ugdymo vadovas.

Mokslo publikacijos:
Tarptautinėse duomenų bazėse esančiuose mokslo leidiniuose paskelbti straipsniai:

  • Straipsniai Clarivate Analytics Web of Science duomenų bazės leidiniuose, turinčiuose cituojamumo rodiklį (užsienio leidinyje)
    • Skurvydas, Albertas; Istomina, Natalja; Dadelienė, Rūta; Majauskienė, Daiva; Strazdaitė, Emilija; Lisinskienė, Aušra; Valančienė, Dovilė; Ušpurienė, Aistė Barbora; Šarkauskienė, Asta. Leisure-time physical activity improves happiness, health, and mood profile better than work-related physical activity /‌/‌ PLoS ONE, 2024, t. 19, nr. 7, art. no. e0307744, p. 1 - 12, ISSN 1932-6203. doi:10.1371/‌journal.pone.0307744. Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; MEDLINE; Dimensions; ERIH Plus; DOAJ. [DOI: 10.1371/journal.pone.0307744] [20.500.14172/27363] [2024] [S007; M004] [S1] [WOS => if: 2.9, aif: 5.68, year: 2023, quartile: Q1] [SCOPUS => citescore: 6.2, snip: 1.084, sjr: 0.839, year: 2023, quartile: Q1] [AL: 0.857] [AI: 0.111] [US]
    • Skurvydas, Albertas; Istomina, Natalja; Dadelienė, Rūta; Majauskienė, Daiva; Strazdaitė, Emilija; Lisinskienė, Aušra; Valančienė, Dovilė; Ušpurienė, Aistė Barbora; Šarkauskienė, Asta. Mood profile in men and women of all ages is improved by leisure-time physical activity rather than work-related physical activity /‌/‌ BMC public health, 2024, t. 24, nr. 1, art. no. 546, p. 1 - 9, ISSN 1471-2458. doi:10.1186/‌s12889-024-17806-5. Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; Academic Search Ultimate; Dimensions; SpringerLink. [DOI: 10.1186/s12889-024-17806-5] [20.500.14172/26887] [2024] [S007] [S1] [WOS => if: 3.5, aif: 3.259, year: 2023, quartile: Q1] [SCOPUS => citescore: 6.5, snip: 1.386, sjr: 1.253, year: 2023, quartile: Q1] [AL: 0.643] [AI: 0.111] [GB]
    • Skurvydas, Albertas; Istomina, Natalja; Dadelienė, Rūta; Valančienė, Dovilė; Lisinskienė, Aušra; Jamontaitė, Ieva Eglė; Šarkauskienė, Asta; Majauskienė, Daiva. Men and women choose moderate-to-vigorous physical activity and sedentary behaviors with a “hot” mind rather than a “cold” one /‌/‌ BMC public health, 2024, t. 24, nr. 1, art. no. 3364, p. 1 - 10, ISSN 1471-2458. doi:10.1186/‌s12889-024-20866-2. Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; Academic Search Ultimate; Dimensions; DOAJ. [DOI: 10.1186/s12889-024-20866-2] [20.500.14172/27562] [2024] [M004; S007] [S1] [WOS => if: 3.5, aif: 3.259, year: 2023, quartile: Q1] [SCOPUS => citescore: 6.5, snip: 1.386, sjr: 1.253, year: 2023, quartile: Q1] [AL: 0.714] [AI: 0.125] [GB]
    • Poteliūnienė, Sniegina; Karanauskienė, Diana; Kontautienė, Vytė; Grajauskas, Lauras. How do studies at the university help prospective physical education teachers form their professional identity? // Journal on efficiency and responsibility in education and science, 2022, t. vol. 15, nr. no. 4, p. 228 - 241, ISSN 2336-2375, 1803-1617. doi:10.7160/eriesj.2022.150404. Prieiga per internetą: <10.7160/eriesj.2022.150404>. Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus; DOAJ; ERIC. [20.500.14172/24923] [2022] [S1] [SCOPUS => title: Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, citescore: 1.6, snip: 0.919, sjr: 0.251, year: 2021, quartile: Q2] [ai: 0.333, na: 4, nia :1, nip: 0, pai: 0.944]
    • Kontautienė, Vytė, Vilkas, Audronius. Development of physical and self-control abilities of primary school learners (10-11 years old) | Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių (10-11 metų) fizinių ir savikontrolės gebėjimų ugdymas // Pedagogika, 2013, 109, pp. 141–150. ISSN 1392–0340, eISSN 2335–0551. doi: https://doi.org/10.15823/p.2013.1843. Prieiga per internetą: . Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus; DOAJ; ERIC. [2013] [S1] [SCOPUS => title: Pedagogika: 1.6, snip: 0.919, sjr: 0.251, year: 2021, quartile: Q2] [ai: 0.333, na: 4, nia :1, nip: 0, pai: 0.944]
    • Jurkus, Egidijus; Taminskas, Julius; Povilanskas, Ramūnas; Kontautiene, Vyte; Baltranaitė, Eglė; Dailidė, Remigijus; Urbis, Arvydas. Delivering tourism sustainability and competitiveness in seaside and marine resorts with GIS // Journal of marine science and engineering. Basel : MDPI, 2021, vol. 9, iss. 3, art. no. 312, p. 1-17, ISSN 2077-1312. doi:10.3390/jmse9030312. Prieiga per internetą: <10.3390/jmse9030312>. Science Citation Index Expanded (Web of Science); Scopus; DOAJ. [20.500.14172/1936] [2021] [S1] [WOS => title: Journal of Marine Science and Engineering, if: 2.744, aif: 3.219, aif_min: 3.086, aif_max: 3.382, cat: 3, av: 0.872, year: 2021, quartile: Q1] [SCOPUS => title: Journal of Marine Science and Engineering, citescore: 2.8, snip: 1.075, sjr: 0.542, year: 2021, quartile: Q2] [ai: 0.333, na: 7, nia :5, nip: 0, pai: 0.901]
    • Jančiauskas, R. (2019). Mokinių agresyvaus elgesio apraiškos Klaipėdos mokyklose kaip prielaida galimiems mirtinai pavojingiems smurto išpuoliams: mokytojų nuomonė. Pedagogika : Mokslo Darbai. Vilnius : Vytauto Didžiojo Universiteto Švietimo Akademija, 2019, T. 133, Nr. 1., 161-182. https://doi.org/10.15823/p.2019.133.9 [DOI: 10.15823/p.2019.133.9] [20.500.14172/2442] [2019] [S007] [S1b] [SCOPUS => citescore: 0.4, snip: 0.275, sjr: 0.193, year: 2019, quartile: Q4] [AI: 1]
    • Jančiauskas, R. (2018). Sportuojančių ir nesportuojančių aukštesniųjų klasių mokinių agresija. Pedagogika : Mokslo Darbai. Vilnius : Lietuvos Edukologijos Universiteto Leidykla, 2018, T. 131, Nr. 3., 153-171. https://doi.org/10.15823/p.2018.40 [DOI: 10.15823/p.2018.40] [20.500.14172/9782] [2018] [S007] [S1b] [SCOPUS => citescore: 0.3, snip: 0.343, sjr: 0.199, year: 2018, quartile: Q4] [AI: 1]
  • Straipsniai Clarivate Analytics Web of Science duomenų bazės leidiniuose, neturinčiuose cituojamumo rodiklio (užsienio leidinyje)
    • Kuvaldina, Olga; Šarkauskienė, Asta; Rybak, Oleh; Taran, Larysa; Derkach, Viktor; Biryuk, Svitlana; Agostinis Sobrinho, Cesar Aparecido. Top 10 needs of Ukraine’s Olympic sports in hostile conditions: a Delphi study /‌/‌ BMJ open sport and exercise medicine, 2024, t. 10, nr. 1, p. 1 - 7, ISSN 2398-9459, 2055-7647. doi:10.1136/‌bmjsem-2023-001653. Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus; MEDLINE; Dimensions; DOAJ. [DOI: 10.1136/bmjsem-2023-001653] [20.500.14172/26896] [2024] [S007] [S1] [WOS => if: 3.9, aif: 2.564, year: 2023, quartile: Q1] [SCOPUS => citescore: 7.1, snip: 1.341, sjr: 1.253, year: 2023, quartile: Q1] [AL: 0.5] [AI: 0.286] [GB]
    • Derkintiene, Sigita; Budreikaite, Asta; Kontautiene, Vyte. (Dis)satisfaction with the body image among 13-14-year-old students of Lithuanian schools // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic publishing house researcher. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2022, vol 11, iss. 2, p. 338-349. DOI: 10.13187/ejced.2022.2.338. [Emerging Sources Citation Index (Web of Science); Scopus] [CiteScore: 3,40; SNIP: 1,042; SJR: 0,619; kvartilis Q1 (2021, Scopus Sources)] [M.kr.: S 007] [Aut. ind.: 0,333]

Atsakymai į tavo klausimus

Sveiki! Pasirinkite temą, kuri jus domina ir, galbūt, padėsime rasti atsakymą iš karto. Jei turite kitų klausimų, pasirinkite „Turiu kitą klausimą“ ir užpildykite klausimo formą.
Domina studijos Klaipėdos universitete
Reikalinga akademinė pažyma/diplomo kopija
Negaliu prisijungti prie VMA/AIS ar kitos KU sistemos

Jei turite klausimų, mūsų komanda pasiruošusi padėti!

Užklausa sėkmingai gauta